Malzeme
Dış tabaka: çapraz bağlı değiştirilmiş yarı sert poliolefin reçine
İç tabaka: ısıyla eriyen yapıştırıcı
Daralma oranı: 2:1, 3:1
Kullanım alanları
1.5:1 ısıyla daralan çift cidarlı makaron, otomotiv yakıt borularını ve fren borularını korumak için, otomotiv termik ve ısıyla genleşen manşonuna yönelik tasarlanmış, sürtünmeye dayanıklı ısıyla daralan makarondur. Çift cidarlı ısıyla daralan makaronu, dizel ve kimyasal korozyona karşı mükemmel dayanıklılık özelliğine de sahiptir, bu yüzden de boruları mekanik hasara ve nem korozyonuna karşı korumaktadır. Bu makaronun her bir ölçüsü belirli metal boru sistemi modeline uymaktadır. O, sıcaklık 115℃’den daha yüksek olduğu zaman, hızlı olarak daralır ve kurulurken de bükülüp biçimlendirilebilir.
Spesifikasyonlar | Standart (mm) | İç Çap Daralma öncesi ∅ D (mm) | Et Kalınlığı (WT) Daralma Sonrası Çap (mm) |
CB-DWT (2000) -5 | 3.5 | 5 | 1 |
CB-DWT (2000) -6 | 4.76 | 6 | 1 |
CB-DWT (2000) -8 | 6.35 | 8 | 1 |
CB-DWT (2000)-10 | 8 | 10 | 1 |
CB-DWT (2000)-15 | 10 | 15 | 1 |
Madde | Test metodu | Standart | Spesifikasyonlar |
Boyuna büzülme | 0-10% | -2% | |
Acayiplik | ASTM D2671 | 20% | 10% |
Çekme dayanımı | ASTM D2671 | ≥12MPa | 14MPa |
Kopma anındaki uzama | ASTM D2671 | 400% | 460% |
Sıcak hava fırınında yaşlanma testi | 158.0℃±1.0℃, 168 saat | - | - |
Çekme dayanımıYaşlanma sonra | ASTM D2671 | ≥12MPa | 13MPa |
Kopma anındaki uzama Yaşlanma sonra | ASTM D2671 | 270% | 410% |
Deformasyon direnci | ASTM D746 | ≥50% | 82% |
Darbe dayanımı | ASTM D746 | -35℃, Çatlama yok | Çatlama yok |
Düşme darbe dayanımı | ASTM D746 | Çatlama yok | Çatlama yok |
Soğuk direnç | ASTM D746 | Çatlama yok | Çatlama yok |
-35℃, 1 saat | |||
Stres çatlama direnci | ASTM D1693 | Çatlama yok | Çatlama yok |
50℃, 24 saat | |||
Sıvı direnci | ASTM D2671/25℃/72 saat | Kükürt asidi(1.28 S.G.) | Çatlama yok |
Sodyum hidroksit(0.1N) | Çatlama yok | ||
Fren yağı | Çatlama yok | ||
Kurşunsuz benzin | Çatlama yok |